Přeskočit na hlavní obsah

PÁD

Anglicky: FALLEN
Žánr: Fantasy / Drama
Rok: 2016

Hlavní postavy: Lucinda Price (Addison Timlin), Daniel Grigori (Jeremy Irvine), Cam Briel (Harrison Gilbertson), Penn (Lola Kirke), Ms. Sophia (Joely Richardson), a další...

O čem příběh vlastně je? 
Luce je poslána do internátní školy pro mladistvé, kteří se provinili nějakým činem. U Luce je to obvinění ze žhářství, při kterém zemřel mladý kluk. 
Ve škole potkává mnoho zvláštních spolužáků mezi něž patří i Daniel. Snaží se s ním spřátelit, ale problém je v tom, že on s ní nechce mít nic společného.  A protože je Luce zvědavá holka, chce zjistit Danielovo tajemství stůj co stůj. 
Nejen, že jí Daniel přitahuje, ale připadá jí, jako by ho znala tisíce let...



MOJE RECENZE: 
Americko-Maďarská produkce měla zřejmě snahu o představení nové Twilight ságy v jiném kabátě. Jejich snaha se jim ovšem nevyplatila. 
Příběh jako samotný není až tak špatný. I to zpracování by se dalo, ale bohužel jedno klišé je následováno dalším. 
Pohádka o tom, jak si anděl nevybral mezi dobrem a zlem, ale zvolil lásku, a proto se stal padlým andělem a společně s ním každý, který následoval jeho rozhodnutí je skutečně nadmíru originální. 
Při vážných situacích se mi chtělo spíše smát, než zatajovat dech a okusovat si nehty od nervozity. Herecké výkony mě natolik zklamaly, že jsem měla chuť napsat přímo režisérovi. 
Film, na který se díváte skoro dvě hodiny, abyste se na konci dozvěděli, že vlastně vůbec nevíte, jak to tedy dopadlo mě velmi zklamal. 
Barevnost a originalita hlavních postav je na bodu mrazu. Holka, která byla falešně obviněna z trestného činu bez jakéhokoli důkazu a kluk, u kterého bych mohla použít označení ,,Bad boy" mě ničím neuchvátili, což je velmi špatné pro pozorovatele. 
Člověk se občas ztrácel v dějové lince. Časté používání přechodů do minulosti nebo historie bylo natolik zmatené, že jste z toho byli zmatení i vy. 
Efekty, které jsou pro Fantasy velmi důležité byly pravděpodobně to nejlepší na celém filmu. Až tedy na to létání. Bylo velmi jasně vidět, že herce připli na provázek a dělali, že létá. Potom už jen stačí přidat pár svítících křídel a anděl je hotov. 
Tento počin bych spíše označila za parodii na dobré fantasy. 
Ač nerada, tak doufám, že bude pokračování , protože jinak jsem ztratila dvě hodiny mého drahocenného času, při kterém jsem se nedozvěděla žádný závěr příběhu. 
Ve finále mi přišlo, že vedlejší postavy mě okouzlily více než samotná Luce s Danielem. 
Pokud si všimnete scény, kdy Daniel ,,odhaluje" své tajemství Luce, která se urputně snažila to z něj dostat - až taková snaha to nebyla, protože jí to zničehonic řekl sám od sebe - se rozplakal. U tohoto jsem se pobavila. Vidět, jak se Daniel snaží rozbrečet mi způsobilo popadání dechu z nekonečného smíchu. Tu scénu museli natáčet hodně dlouho a stejně si myslím, že nakonec mu nakapali do očí, aby začaly slzet. 
Závěrem bych chtěla říci asi tolik, že režisér by se na to měl nejdříve podívat, a pak to pustit do světa. Je totiž zřetelné, že to pouze natočil a tím jeho práce skončila. 
Film by mohl mít úspěch, kdyby ho natáčel někdo jiný a udělali pár originálních prvků, které tomu chybí. 
Kdo se ovšem na film chce podívat, nic mu nebrání. 

HODNOCENÍ:
Postavy: 5/10
Děj: 4/10
Zpracování: 6/10
Celkový dojem: 4,5/10

Odkaz na trailer --> https://m.youtube.com/watch?v=lXgYs68RI8Q
Kde se na film můžete podívat --> https://www.onlinefilmy.net/film/pad/

Komentáře